Zwroty/Reklamacje

ZWROT (ODSTĄPIENIE OD UMOWY)
Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni od otrzymania zamówionego towaru, bez konieczności podawania przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy upływa po 14 dniach kalendarzowych od dnia, w którym konsument lub osoba przez niego wskazana otrzymała towar.

Aby skorzystać z prawa do zwrotu, towar należy odesłać na adres:
Ignaców 48b, 97-340 Rozprza, w stanie nienaruszonym, bez oznak użytkowania, wraz z kompletem akcesoriów (np. metki, instrukcje). Koszty przesyłki zwrotnej ponosi Klient. Paczki wysyłane za pobraniem, na koszt adresata, lub do paczkomatu nie będą przyjmowane.

Jeżeli produkt nosi ślady użytkowania lub nie jest pełnowartościowy, zwrot nie będzie uznany, a towar zostanie odesłany do nadawcy.

Zasady zwrotu środków
Zamówienia opłacone za pomocą systemu Przelewy24 są automatycznie zwracane przez system Przelewy24 na konto, z którego dokonano płatności.

WAŻNE: Paczki wysyłane jako list polecony, za pobraniem lub do paczkomatu nie będą przyjmowane.

W przypadku odstąpienia od umowy, towar należy odesłać na adres:

Firma Konfekcyjna „ASIA” Joanna Witasik
Ignaców 48b
97-340 Rozprza

wraz z wypełnionym formularzem zwrotu, w oryginalnym opakowaniu. Sklep nie przyjmuje paczek nadanych na koszt adresata, za pobraniem ani przesyłek do paczkomatu. Zwrot kosztów transakcji następuje w ciągu 14 dni od momentu otrzymania towaru przez sklep. Należy pamiętać, że zwrotów nie przyjmujemy w sklepie stacjonarnym.

W przypadku otrzymania towaru niezgodnego z zamówieniem
Jeśli otrzymany towar różni się od zamówionego, prosimy o niezwłoczny kontakt z naszym biurem obsługi klienta. Zlecamy odbiór paczki na nasz koszt.

Wymiana towaru
Nie oferujemy możliwości wymiany towaru na inny produkt lub rozmiar. W celu dokonania wymiany, należy zwrócić towar zgodnie z procedurą zwrotu, a następnie złożyć nowe zamówienie.

REKLAMACJE
W przypadku reklamacji towaru (np. wady fizycznej), produkt należy odesłać na adres:
Firma Konfekcyjna „ASIA” Joanna Witasik
Ignaców 48b
97-340 Rozprza
wraz z formularzem reklamacyjnym oraz paragonem.

Paczki wysyłane na koszt adresata, za pobraniem lub do paczkomatu nie będą przyjmowane. Towar musi być odpowiednio zapakowany, aby nie uległ uszkodzeniu w trakcie transportu. Zwrot kosztów transakcji nastąpi w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwróconego towaru. W przypadku uznanej reklamacji, wadliwy produkt zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy, pełnowartościowy, a jeśli to niemożliwe, zwrócimy koszt zakupu.

Dokumenty do pobrania:

Koszyk
Scroll to Top